کد خبر : 208875
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 16:14

مواد تبلیغاتی سامسونگ گلکسی A16 5G وعده به روز رسانی تکان دهنده را نشان می دهد

مواد تبلیغاتی سامسونگ گلکسی A16 5G وعده به روز رسانی تکان دهنده را نشان می دهد

ظاهراً گلکسی A16 5G سامسونگ قرار است در ماه دسامبر رسمی شود، اما این موضوع اخیراً مانع از لو رفتن زیاد آن نشده است – اخیراً ما یک تصویر رسمی را دیده‌ایم که آن را از همه زوایا نشان می‌دهد. امروز برخی از مواد تبلیغاتی برای A16 منتشر شده است، و همانطور که در زیر

Samsung Galaxy A16 5G promo materials reveal shocking update promise

ظاهراً گلکسی A16 5G سامسونگ قرار است در ماه دسامبر رسمی شود، اما این موضوع اخیراً مانع از لو رفتن زیاد آن نشده است – اخیراً ما یک تصویر رسمی را دیده‌ایم که آن را از همه زوایا نشان می‌دهد.

امروز برخی از مواد تبلیغاتی برای A16 منتشر شده است، و همانطور که در زیر مشاهده می کنید، مهمترین مشخصات دستگاه را نشان می دهد.

مواد تبلیغاتی سامسونگ گلکسی A16 5G وعده به روز رسانی تکان دهنده را نشان می دهد
گلکسی A16 دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی ۱۰۸۰×۲۳۴۰ LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت، چیپست Exynos 1330 یا Dimensity 6300 (بسته به منطقه به احتمال زیاد)، ۴/۶/۸ گیگابایت خواهد بود. رم، ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، رتبه IP54 مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش پاشیده شدن، و نوید به روز رسانی نرم افزاری جذاب.

منبع:گسمارنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی حرفه ای

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح